Горячая линия Майами / Hotline Miami (2012) PC | Лицензия
15 мар 16
Год выпуска: 2012
Жанр: Инди, 2D, Экшен, Аркада, Психоделика, Мясорубка
Разработчик / Издательство: Dennaton Games / Devolver Digital
Платформа: PC
Версия: 1.0 (от 28 мая 2013 года на новом OpenGL движке)
Тип издания: Лицензия (Humble Store)
Язык интерфейса: Русский (Официальный русский перевод), Английский, Французский, Бразильский португальский, Испанский, Немецкий, Польский
Таблэтка: Не требуется (DRM-free)
Системные требования:
> ОС: Windows XP / Vista / 7
> Процессор: с тактовой частотой 1.4 GHz
> Оперативная память: 1 Gb
> Видеокарта: любая совместимая с DirectX 8
> Жёсткий диск: 500 Mb свободного места
> Звуковая карта: любая
Описание:Игра, в которой Вы сможете чувствовать себя в своей тарелке и одновременно осознавать весь ужас происходящего. Быть жестоким или терпеливым? Тщательно продумывать каждый шаг или методично размахивать битой? Точно можно сказать только одно - в этой игре Вам придётся убивать каждого встречного. Ритмичный саундтрек и психоделичная атмосфера жизни в альтернативном Майами 1989 года - то что надо, чтобы забыться и пробудить в себе расчётливого маньяка-убийцу.
Hotline Miami — это адреналиновый боевик, полный первобытной жестокости, смертельно опасных перестрелок и крышесносящих драк. Место действия — альтернативный город Майами 1989 года, где Вам предстоит вжиться в шкуру загадочного антигероя. Он встал на тропу кровавой мести прогнившему преступному миру, потому что так приказал голос на его автоответчике. Вскоре Вам и Вашему герою предстоит узнать всю правду о том, что здесь творится и почему Вы испытываете такую сильную жажду к жестоким убийствам. Положитесь на своё изящество в, казалось бы, безвыходных ситуациях, когда безжалостные противники превосходят Вас числом. Этот мир не терпит промедлений, здесь каждый выстрел смертелен, поэтому действовать нужно быстро и решительно, если Вы хотите выжить и раскрыть тайну зловещих сил, которые стоят за этой резнёй. Неповторимый внешний вид Hotline Miami, будоражащее звуковое сопровождение и цепь сюрреалистичных событий бросят вызов Вашей собственной кровожадности, возведя её в абсолют, который Вы никогда не забудете.
> Головокружительные перестрелки в залитых неоном и кровью коридорах Майами под безумный саундтрек
> Сюрреалистичный сюжет, с которым Вы познакомитесь на более чем 20 уровнях
> Сумасшедшие поединки против ужасающих боссов подпольного Майами
> Овладейте 35 видами оружия. Всё, от дробовиков и штурмовых винтовок до катаны и сточных труб, в Вашем распоряжении
> Больше 1000 разных изображений для потрясающих окружений, оружия, предметов и анимаций смерти врагов сделают каждое убийство незабываемым
> Наденьте одну из 25 масок, чтобы скрыть свою личность, настроить игровой процесс по своему вкусу или устроить себе суровое испытание
> Затягивающие звуки от Sun Araw, Coconuts, M.O.O.N., Джаспера Бирна, El Huervo, Perturbator, Scattle, Элиотта Берлина и Эйрика Сурке
Eurogamer — 10/10 — «Hotline Miami — это супержестокий экшен с видом сверху».
Rock Paper Shotgun — «Можно сказать, что HOTLINE MIAMI — блестящий, жизненный, тактический и эстетический шедевр, пиксельная одиссея с обилием жестокости. Так и есть».
Penny Arcade Report — «Hotline Miami — это мгновение между вдохом и выдохом».
OpenGL version / v1.0 Build 28052013 / Update 4 / v1.0
The following updates have been implemented to Hotline Miami:
* Added game launcher
* Added leaderboards
* Added Linux version
* Added Mac Xbox 360 controller support
* Added localization for EN, FR, GE, SP, PO, RU, B-PO
* Corrected compatibility issues
* Added windowed mode
* Added resolution selection
* Performance improvement on some systems
* Various bug fixes
> This version includes both the new engine as well as the original GameMaker version for PC and Mac
> Note that saves files from original GameMaker version works with new engine but save files from new engine version will not work with GameMaker version
GameMaker version / v1.2 / Update 3 / v2.0.1.5
* 01 – GETTING STUCK BETWEEN FLOORS (IN STAIRS AND ELEVATORS)
For you that have this problem you MUST DO the following! Go to OPTIONS, then ADVANCE and then turn SURFACES to OFF. Now you should be able to enter floors in the game without problems.
> CLEAR BLOOD INFO: if this function is turned ON the blood will be removed when it lands. You should try and play the game with this turned OFF first. If you feel that the game runs slower with SURFACES OFF you can try and switch to ON, to save memory.
* 02 – GLASS BREAKING BUG (HOT AND HEAVY)
We have limited the amount of sounds that the game can play at once (which was what caused the problem with the game crashing).
> NOTE: Win 8 seems to be more sensitive to this then other platforms, but we think the sound limit we have will be enough, since it worked for those that helped us test this.
* 03 – SLOWDOWN
It helped our testers to turn SURFACES to OFF and CLEAR BLOOD to ON. That made the game run in normal speed for them, so try that if you have slowdowns.
* 04 - MISC FIXES
Minor issues like the boiling pot/werewolf bug have been fixes as well.
GameMaker version / v1.1 / Update 2 / v2.0.0.4
* Achivements are now working when you select 'YES' to enable Steamworks.
* Remapping keys are now available with movement and restart. You access this in the CONTROL section (TITLE MENU).
* Game can now run in lower resolutions. That should now take care of the problem some people had getting stuck while entering stairs or elevators.
* Masks perks have been fixed and tweaked.
* Game saving grade on the wrong stage have been fixed. However, we are not able to move the grade you already unlocked, so to make sure you have A+ on a stage, replay it and kick its ass one more time to make sure the A+ displayed is the correct A+.
* Gamepad support has been enabled. Make sure you have installed the newest drivers for your xbox controller before using this feature. You'll find them on Microsoft.com, just follow the link http://www.microsoft.com/hardware/en-us/d/xbox-360-controller-for-windows.
* To disable the gamepad correctly (if you want to go back to mouse and keyboard) you might need to first switch the controller to OFF in the option menu AND restart your computer, otherwise the game might run with a small but constant slowdown until you do so.
* Remapping the keys now works with arrowkeys as well.
* Most reported bugs have been fixed. A slowdown problem and a bug with people getting stuck in stairs/elevators are still things we are looking into. If you encounter these, try running the game in 1280x768 which is the game's optimal resolution.
* A bonus stage ”Highball” has been added, which will be unlocked when you complete the mainstory.
* Additional environmental graphics.
* More gore with the Jones mask now has additional graphical effects.
* Additional sound effects.
* The pot of boiling water has been updated.
* More randomly placed weapons.
* First and second boss battles slightly modified.
GameMaker version / v1.1.0.6 / Update 1 / v1.1.0.6
* Visual C++ package has been remade - to make it work correctly make sure you uninstall, reinstall the game (through Steam), let Steam install new driver AND restart the computer.
* Achivements are now working when you select 'Yes' to enable Steamworks.
* Remapping keys are now available with movement and restart. You access this in the CONTROL section (TITLE MENU).
* Game can now run in lower resulutions. That should now take care of the problem some people had getting stuck while entering stairs or elevators.
* Masks perks have been fixed and tweaked.
* Game saving grade on the wrong stage have been fixed. However, we are not able to move the grade you already unlocked, so to make sure you have A+ on a stage, replay it and kick its ass one more time to make sure the A+ displayed is the correct A+.
* Most reported bugs have been taken care of and should not cause more trouble. If they still persist or you encounter any new ones please report them here on the forum or at support@devolverdigital.com.
* Hope this patch works as it should and that you can now enjoy playing the game as it was meant to be played!
* Controller WILL work in the next update. Sorry for the delay, we had to make sure everything works as it should and will test it a bit further.